Kawan aku seorang Penyanyi!!!



Ok ini adalah salah satu persembahan yang kawan aku pernah buat masa kami berada di USM pada satu ketika dahulu wakkakakaa.. ini pun dia nyanyikan lagu Azura version Pop. perrggh sore dia masyuk laaa [ member aku ni laki la ] wakkaka yang pompuan sore dia sejibik cam ziana zain seswai laa wakakaka


..read more

Member aku ni sekang ni dah jadi cikgu dah pun.. mengajar kat salah sebuah sekolah di Johor, kat Kluang tak silap aku waakaka.. weh banyak kenangan dia ngan aku ni. Selalu gi karaoke kat Pusat Nyanyian Keluarga Sungai Ara... sekali sekala tu ada jugak melalak kat karouke jamban wakakka [ ala yang kotak² kat Bukit Jambul wakakaka ].. apa apa pun korang layan dulu video syok ni wakakakka.. kenangan manis masa kat USM

Comments

Unknown said…
This comment has been removed by the author.
Unknown said…
hebat..hebat..dua2 sore mantap.
cam jac pon hade gak.
karaoke jamban??haha
Diwang said…
biasa wakakka tq tq

Popular posts from this blog

Problem with Streamyx Connection ?

Doa Tutup Buku ?

Malaysian Buskers